Обичате ли удобството на бързата и лесна покупка? В нашия онлайн магазин сме ви осигурили автоматично попълване на данни за получател, фактура и доставка, за да направим пазаруването ви още по-гладко и удобно.
Забравете за дългите процеси и загубеното време – при нас, вашето пазаруване е в приоритет!
Aвтоматично попълване на данни за получател и фактура
Стъпка 1: Влезте в своя профил
За да започнете използването на автоматичното попълване на данни, влезте във вашия профил на нашия уебсайт. Може да направите това от тук – “Mоят профил“.
Стъпка 2: Навигирайте към към опция ``Адреси``
В страницата ще видите икона с текст “Адреси”. Кликнете върху нея и изберете “Редактиране” на секцията за “ДАННИ НА ПОЛУЧАТЕЛЯ“.
Стъпка 3: Попълнете данните за доставка
В този раздел, ще откриете 2 възможности за попълване на данни:
Данни на получателя – тук попълвате данните, които ще служат за получаване на пратките.
Данни за фактура – ако сте фирма и желаете да се попълват данните ви автоматично, то е необходимо да посочите, че желаете фактура. В случай, че сте физическо лице го оставете “НЕ”.
Име на фирмата
МОЛ
ЕИК
ДДС
Адрес на фирмата
Важно е да споделим следната допълнителна информация:
Всяка издадена фактура се изпраща от системата към посочения мейл адрес.
В случай, че не сте я получили в Inbox папката, моля да проверите в Spam папката или да ни потърсите.
Стъпка 4: Запазете промените
Не забравяйте да запазите промените след като сте попълнили цялата информация за автоматично попълване. За целта трябва да кликнете на бутона “ЗАПАЗИ АДРЕСА”.
Стъпка 5: Поръчайте продукти
Сега, когато поръчвате продукти от нашия магазин, данните за получател и фактура ще се попълват автоматично в съответните полета.
Aвтоматично попълване на данните за доставка
Стъпка 1: Влезте в своя профил
За да започнете използването на автоматичното попълване на данни, влезте във вашия профил на нашия уебсайт. Може да направите това от тук – “Mоят профил“.
Стъпка 2: Навигирайте към към опция ``Адреси``
В страницата ще видите икона с текст “Адреси”. Кликнете върху иконата във форма на молив “🖉 “ в секцията за “Доставка със Спиди”.
Стъпка 3: Попълнете данните за получател и фактура
В този раздел, ще имате възможност да попълните данните за доставка, преминавайки през няколко интуитивни стъпки:
Населено място* – попълвате населеното място, докато не излезе в търсачката и го избирате.
Избирате място за доставка –
офис – може да потърсите желания офис от търсачката или приложената карта.
АПС – може да потърсите желания АПС (СПИДОМАТ) от търсачката или приложената карта.
Стъпка 4: Запазете промените
Не забравяйте да запазите промените след като сте попълнили цялата информация за автоматично попълване. За целта трябва да кликнете на бутона “ОБНОВИ АДРЕСА”.
Стъпка 5: Поръчайте продукти
Сега, когато поръчвате продукти от нашия магазин, данните за доставка ще се попълват автоматично в съответните полета при оформяне на поръчката.
Това е! С автоматичното попълване на данни за получател, фактура и доставка, вече можете да направите покупките си по-бързо и лесно, без да се налага да въвеждате данните за доставка при всяка поръчка. Удобството на автоматичната доставка ви очаква!