Настройки, плащане .. и др., Новини

Автоматично попълване на данни за доставка, фактура и получател?

profile setup autofill shipping invoice and customer details - endoscope.bg

Конфигуриране на адрес и данни за фактура

Обичате ли удобството на бързата и лесна покупка? В нашия онлайн магазин сме ви осигурили автоматично попълване на данни за получател, фактура и доставка, за да направим пазаруването ви още по-гладко и удобно.

Забравете за дългите процеси и загубеното време – при нас, вашето пазаруване е в приоритет!

Aвтоматично попълване на данни за получател и фактура

Стъпка 1: Влезте в своя профил

За да започнете използването на автоматичното попълване на данни, влезте във вашия профил на нашия уебсайт. Може да направите това от тук – “Mоят профил“.

Стъпка 2: Навигирайте към към опция ``Адреси``

В страницата ще видите икона с текст Адреси”. Кликнете върху нея и изберете “Редактиране” на секцията за “ДАННИ НА ПОЛУЧАТЕЛЯ“.

Стъпка 3: Попълнете данните за доставка

В този раздел, ще откриете 2 възможности за попълване на данни:

  1. Данни на получателя – тук попълвате данните, които ще служат за получаване на пратките.
  2. Данни за фактура – ако сте фирма и желаете да се попълват данните ви автоматично, то е необходимо да посочите, че желаете фактура. В случай, че сте физическо лице го оставете “НЕ”.
    • Име на фирмата
    • МОЛ
    • ЕИК
    • ДДС
    • Адрес на фирмата

Важно е да споделим следната допълнителна информация:

Всяка издадена фактура се изпраща от системата към посочения мейл адрес.
В случай, че не сте я получили в Inbox папката, моля да проверите в Spam папката или да ни потърсите.

Стъпка 4: Запазете промените

Не забравяйте да запазите промените след като сте попълнили цялата информация за автоматично попълване. За целта трябва да кликнете на бутона “ЗАПАЗИ АДРЕСА”.

Стъпка 5: Поръчайте продукти

Сега, когато поръчвате продукти от нашия магазин, данните за получател и фактура ще се попълват автоматично в съответните полета.

Aвтоматично попълване на данните за доставка

Стъпка 1: Влезте в своя профил

За да започнете използването на автоматичното попълване на данни, влезте във вашия профил на нашия уебсайт. Може да направите това от тук – “Mоят профил“.

Стъпка 2: Навигирайте към към опция ``Адреси``

В страницата ще видите икона с текст Адреси”. Кликнете върху иконата във форма на молив “🖉 “ в секцията за “Доставка със Спиди”. 

Стъпка 3: Попълнете данните за получател и фактура

В този раздел, ще имате възможност да попълните данните за доставка, преминавайки през няколко интуитивни стъпки:

  1. Населено място*попълвате населеното място, докато не излезе в търсачката и го избирате.
  2. Избирате място за доставка – 
Стъпка 4: Запазете промените

Не забравяйте да запазите промените след като сте попълнили цялата информация за автоматично попълване. За целта трябва да кликнете на бутона “ОБНОВИ АДРЕСА”.

Стъпка 5: Поръчайте продукти

Сега, когато поръчвате продукти от нашия магазин, данните за доставка ще се попълват автоматично в съответните полета при оформяне на поръчката.

Това е! С автоматичното попълване на данни за получател, фактура и  доставка, вече можете да направите покупките си по-бързо и лесно, без да се налага да въвеждате данните за доставка при всяка поръчка. Удобството на автоматичната доставка ви очаква!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *